19 سئوال از نمایندگان فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی : خیانت به مردم  چرا؟...

احمد علی زارعزاده مهریزی

یزدفردا "سرویس مقالات و یادداشت ها "احمد علی زارع زاده:نمایندگانی  که به همراه فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در سالگرد فتنه عاشورای 88 با  یکی از سران فتنه ملاقات می کنند که بنده به عنوان یک شهروند جمهوری اسلامی از نامبردگان 19 سوال در خصوص خیانت آنها دارم و می خواهم که برای تنویر افکار عمومی پاسخ دهند.

1-آیا اقدام شما بی احترامی و خیانت به رای مردم نیست؟

2-آیا ملاقات شما همراهی با ستون پنجم دشمنان بیرونی ملت ایران نمی باشد؟

3-آیا شما به وطن فروشی و خیانت سران فتنه  به ملت انقلاب و اسلام شک دارید؟

4- آیا شما نمی دانید همین آقایان  دوبار با جرج سوروس صهیونیست معروف آمریکایی و مشهور به پدر کودتاهای مخملی بصورت پنهانی قبل از فتنه88 ملاقات داشته است؟

5- آیا شما اطلاع ندارید در ملاقات با جورج سوروس دستورالعمل و فرمول استحاله با کلید واژه تقلب در انتخابات را در یافت می کند؟

6- آیا شما آگاه نیستید که همین آقایان  پیشنهادبرگزاری رفراندوم را بر اساس فرمول دیکته شده " مایکل لدین" در فتنه 88 ارئه می دهد؟

7- آیا نمی دانید آقایان بدون کمترین پرده پوشی با بهایی ها سلطنت طلب ها – منافقین – مارکسیستها و گروههای مخالف اسلام ائتلاف کرده است؟

8- آیا شما نمی دانید انگلیس با صراحت از سران فتنه حمایت مالی – تبلیغاتی و تدارکاتی داشته است و همچنان نیز از آنها پشتیبانی می کند؟

9- آیا شما خبر نداریدشیمون پرز از سران فتنه که ملاقات شونده  یکی از آنهاست به عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد کرده است؟

10-آیا شما نمی دانید نتانیاهو سران فتنه را سربازان اسرائیل لقب داده است؟

11- آیا نمی دانید اوباما حمایت از فتنه گران را یکی از اصلی ترین محورهای استراتژیک آمریکا برای مقابله با اسلام دااشته است؟

12- آیا شما نمی دانید فتنه گران  روز عاشورای 88 آشکارا به حسین ابن علی(ع) اهانت کردند؟

13-آیا شما نمی دانید فتنه گران وجود مبارک حضرت ولی عصر(عج) را نفی کرده و مسجد را به آتش کشیدند و روز قدس به نفع اسرائیل شعار دادند؟

14- آقایان وکیل ملت  واقعا اینها را خبر ندارید آیا شایسته نمایندگی مردم شهید داده هستید؟ و اگر خبر داشته اید چرا به ملاقات یکی از سران فتنه   رفته اید؟

15- آیا در ملاقات خود درباره ملاقاتش با جرج سوروس سوال کرده اید؟

16- آیا نظرشان  را نسبت به اظهارات سریع نتانیاهو و شیمون پرز و اوباما را که او را بزرگترین سرمایه اسرائیل نامیده جویا شده اید؟

17-آیا در ملاقات خود پرسیده اید که چرا در فتنه 88 با منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها و مارکسیستها اعتلاف کرده است؟

18- آیا شما می دانید که پس از حادثه 18 تیر 78 عضو برجسته سازمان امنیتی انگلیس موسوم به mi6 به ایران میاید و با اصلاح طلبان نشستی تشکیل می دهد؟

19- بنظر شما آیاشورای نگهبان مطابق نص صریح قانون حق تایید صلاحیت شما را برای ورود مجدد به خانه ملت  دارد؟



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا